Гарантійне обслуговування продукції Quest Metal Detectors здійснюється лише за наявності заповненого гарантійного талону. Гарантія діє за умови зазначення найменування продукту (товару), серійного номера, строку гарантії, дати продажу, а також наявності підписів продавця та покупця і печатки продавця. Під час першого звернення гарантійний талон має бути без виправлень і помилок.
Гарантійне обслуговування включає в себе: діагностику несправностей і ремонт товару залежно від типу гарантії. Обслуговування проводиться лише за умови дотримання Покупцем Правил експлуатації та транспортування товару.
Гарантія не діє в наступних випадках:
- Механічні пошкодження товару;
- Недотримання або порушення Правил експлуатації та транспортування, зазначених в описі до товару; потрапляння всередину товару сторонніх предметів, піску, вологи, комах тощо;
- Виявлені сліди самостійного ремонту, розбирання-збирання або модифікації виробу;
- Стертий, очищений або знищений серійний номер, а також порушення цілісності пломб або гарантійних наклейок;
- Пошкодження внаслідок використання електромереж або інших джерел живлення, які не відповідають державним стандартам;
- Пошкодження, викликані природними явищами, стихійними лихами, пожежею тощо.
Гарантійні терміни на продукцію Quest:
Серія Quest X — 2 роки на блок управління, 1 рік на котушку.
Серія Quest Q — 2 роки на блок управління, 1 рік на котушку.
Серія Quest S — 2 роки на блок управління, 1 рік на котушку.
Серія Quest PRO — 2 роки на блок управління, 1 рік на котушку.
Серія Quest ScubaTector — 1 рік.
Пінопоінтери Quest — 1 рік.
Котушки Quest — 1 рік.
Аксесуари та навушники Quest — 6 місяців, гарантія за чеком.
Кожен власник пошукової техніки та аксесуарів Quest Metal Detectors в Україні має право на професійну технічну підтримку та ремонт. Контакти для звернення за гарантійним обслуговуванням.